Kommunikatsioonihäired

Saime laupäeval pesumasina lahti ja haisva pesu kätte. Omanikku informeerisime ka. Tema arvas, et me võiks võtta ühendust selle mehega, kes masina talle kunagi müüs. Too olevat väga asjalik. Olgu. Ülemisel korrusel on väike pesumasin, seega nii karjuvalt kiire meil pole.

Tüübil on koduleht ja kodulehel on sõnumi saatmise vorm. Oo, milline rõõm! Nii on ju lihtsam! Saatsin pühapäeval teate ära. Esmaspäev aina tiksus ja tiksus, aga vastust ei tulnud. Ohkasin ja helistasin. Eesti numbrilt. Ei võetud vastu. Vaatasin, et tal on WhatsApp ka, seega saatsin kohe sõnumi, et näe, helistasin teile just ja mure selline jne. Ei kippu ega kõppu. Ma nägin, et ta oli sõnumit lugenud, aga vastata ei suvatsenud.

Hakkasin ärrituma, aga N. arvas, et ootame veel.

Täna hommikul vaatasin e-poes pesumasinaid ja mõtlesin, et kui ma tellin, siis tahetakse jälle telefoninumbrit ja see ei saa kindlasti võõramaine olla ning suvalist numbrit poleks vist sel puhul mõistlik kasutada (ma sisestan riigist ammu lahkunud tuttava vana numbri tavaliselt, keegi õnnetu saab ilmselt mu spämmi). Ohkasin, vaatasin Lycamobile’i, mille kaardiga mulle pideval Aafrikast kõnesid tuli, ning siis Orange’i. Neil on Val Thoiry’s pood, seega vurasin sinna. Ja hea oli, et läksin, sest netist tellides oleks ma kallima variandi valinud, aga mu vajaduse ära kuulanud klienditeenindaja soovitas hoopis midagi muud.

Kodus panin SIMi sisse, ootasin kella kaheni (lõuna!) ja helistasin. Kohe võeti vastu. Ütlesin, kes ma olen ja et olen teda kätte saada üritanud. E-kiri? Ei, tema pole mingit kirja saanud. No mida sa topid siis seda võimalust oma kodulehele, tahtnuks ma hüüatada, aga ei teinud seda. Jutukäigus selgus, et mu WhatsAppi oli ta näinud küll. Ma ei hakanud igaks juhuks küsima, miks ta ei vastanud. Levi oli niigi kehva. Nii kehva kohe, et kõne katkes ja ma ootasin, et ta helistaks tagasi, aga no ei. Milleks? Peaks potentsiaalsele kliendile tagasi helistama? Ärge tehke nalja! Saatsin talle siis sõnumi, et vabandust, levi on kehva (märkasin hiljem, et kasutan jätkuvalt mal seal, kus peaks olema mauvais/mauvaise), aga saaks ta enne jõule tulla? Tuleb siis teisipäeval.

Andsin omanikule teada, et tüüp tuleb ja öelgu, mis ta maksimum remondifond on. Omanik vastas üllatunult, et oot, ma mõtlesin, et ostame uue tollelt mehelt. Nagu… Mida!? Ma võinuks ammu juba uue masina e-poest ära tellida ja see toodaks kohale, pandaks paika ja vana viiakse minema. Selleks pole vaja mingi “tüübiga” rääkida.

Mul on üürikodus elamisest kopp ees!

Jaga oma mõtteid

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s