Õuduslugusid Amazonasest

Muidugi tuleb TNT seda suurt Amazoni pakki, mille saab kätte vaid allkirja vastu, mulle ära tooma sel päeval kui ma päikesepõletusest ja matkaväsimusest tingituna kauem magan ning seega hilisemal tunnil duši all olen ja uksekella ei kuule.

Muidugi ei tule nad seda automaatselt järgmisel päeval uuesti tooma või ei vii seda kuhugi kogumispunkti, kus ma selle kätte saaks. Ma pean ise ühendust võtma.

Muidugi nõuab TNT süsteem, et ma sisestaks muude andmete hulgas telefoninumbri ning selleks kõlbab vaid Prantsusmaa oma.

Muidugi ei lepi see suvalise numbrijadaga ning keeldub järjekindlalt mu kirja ära saatmast.

Ma tahan oma pakki kätte saada! Tuleb vist prantsuse keele varud kokku võtta ja klienditeenindusse helistada. Oi, see saab õudne olema…

Lisatud hiljem: MUIDUGI ei ole see number, mis siin lipiku peal on, tegelikult kasutuses, sest klient võiks omi asju internetis teha. Kiiduväärt arusaam, aga kui too süsteem ei lepi isegi kohaliku kohviku, mis on ametlik pakkide kätte saamise jaam, telefoninumbriga, siis mida ma veel teha saan?

2 comments

  1. polemidagiöelda

    Mine sinna kohvikusse, 100% see pakk seal. Ega see kohalik kuller viitsi rahmeldada, viis sinna kohvikusse. Usun et pmt läheksin homme järele, kuller teeb ringi ära ja õhtul viib sinna.

    • Rohelohe

      Hmm, samas sildikese peal pole märget, et nad selle sinna oleks viinud, aga ilmselt tasub homme proovida. Tänan hea idee eest!

Jaga oma mõtteid

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s